piątek, 26 sierpnia 2011

No to jestem

Wróciliśmy z urlopu już tydzień temu, ale jakoś nie mogłam się przestawić na codzienny tryb działania. Ciężko mi to idzie. W pamięci mam jeszcze jezioro, łąki, zapach tak inny niż ten codzienny. I spokój, brak trosk, wyłączyłam się zupełnie na prawie trzy tygodnie. Żyliśmy bez telewizora, bez internetu, bez radia. To było mi bardzo potrzebne. Budziłam się rano, piliśmy kawę, jedliśmy śniadanie i szliśmy nad jezioro. Czasem jeździliśmy na krótkie wycieczki. Odpoczęłam.
Byliśmy tak jak rok wcześniej nad jeziorem Sasek Wielki. Obowiązuje tam strefa ciszy, więc nie ma żadnych motorówek, nic nie zakłóca świerszczy, ptaków i pluskania wody przy pomoście. No, czasem dzieci krzyczące wesoło, uradowane trawą, jeziorem i mięciutkim piaskiem. Miło było na nie popatrzyć.

Tylko haftować jakoś mi się nie udało. Okazuje się, że ja do tego celu muszę mieć swój fotel, swoją lampę i koniec. Próbowałam, przysięgam, ale nic z tego nie wyszło. Po kilkunastu krzyżykach albo zamyślałam się z oczyma utkwionymi gdzieś daleko, albo wiatr zabierał mi schemat i nici, albo po prostu tak bardzo świeciło słońce, że nic nie widziałam. Cóż, do następnych wakacji bardzo długo, mam czas na hafty, nic straconego.

Już po powrocie zapisałam się na Całkowicie Bezużyteczny SAL u Cyber Julki. Banerek jest w bocznym pasku. Słoiczek już mam, a teraz myślę, czym by go tu ozdobić. Niteczek już mi się troszkę nazbierało przy okazji haftowania piątej kawki w RR forumowym. Cieszę się, że udało mi się ją skończyć w terminie bo po tym rozleniwieniu wakacyjnym ciężko mi było się zabrać do igły. Nie mogę niestety pochwalić się przed poniedziałkiem. Tak więc - do poniedziałku :)