czwartek, 5 maja 2011

Gości miałam....

... niespodziewanych na majówce. Przyjechała moja kochana kuzynka z rodziną aż spod Elbląga. Nie widziałyśmy się kilka lat a tu taka niespodzianka. W sobotę rano zadzwoniła, że przyjeżdżają. Nie wierzyłam bo i kto by uwierzył. Tak znienacka i z tak daleka. Wiecie co? Ona ma chyba coś po mnie - też wymyśla sobie wyjazdy w ciągu kliku minut :D Wprawdzie musiałam na szybko kombinować zamiany dyżurów ale na szczęście udało się i mogłam z nimi spędzić trzy fajne dni. Tylko mój Michał się naburmuszył, bo miał już majówkowe plany z których niestety, musiał zrezygnować, ale cóż, czasem trzeba się zachować co usiłowałam upartemu nastolatkowi wytłumaczyć. Kuzynka przyjechała ze swoimi latoroślami więc wyjścia nie było. Jako, że siedzieć na tyłkach nam się nie chciało, zrobiliśmy sobie wycieczkę po okolicach. Znamy się wszyscy jak łyse konie więc było świetnie. Takie majówki to ja lubię. A na koniec było ognisko.
Takie na szybko, ze starych desek ale mówię Wam, kiełbaski smakowały wybornie. Te z grilla mogą się schować.
Na haftowanie nie miałam czasu, ale przed wyjazdem wyciągnęłam mojego Boreasa i przygotowałam sobie kanwę. Kolos to będzie, prawdziwy kolos. Zobaczcie same




 Zaczęłam nawet hafcić, ale udało mi się zrobić dopiero 400 krzyżyków więc nie ma co pokazywać. A na tę ilość krzyżyków potrzeba mi już było ok 20 kolorów. Straszna to będzie robota, ale efekt chyba przejdzie moje wyobrażenia. Zobaczymy kiedyś, w odległej przyszłości.

Korzystając z okazji, pokażę jeszcze karteczkę, którą zrobiłam na wielkanocną wymiankę na naszym forum.
A teraz czekam na dwa zestawy kupione na e-bay'u. Kiedy już do mnie dotrą, rzucam wszystko i biorę się za pamiątkę rocznicową dla moich Rodziców. Straszliwie się będę spieszyła, bo musi być gotowa na 4 czerwca.

2 komentarze:

  1. Chyba popsuję Ci plany z tym hefceniem hahahhaha Wzór aktu jest u mnie na chomiku więc możesz się częstować ile wlezie :D www.chomikuj.pl/gosha76, folder hafty, podfolder akt .... hasełko przy folderze ;)

    No i narobiła mi ochoty na kielbaske z ogniska buuuuuu
    www.robotkoweroznosci.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie niespodziewane imprezy są chyba najlepsze :) Zaintrygowałaś mnie tym nowym haftem, ciekawa jestem co to będzie ?
    Śliczna jest Twoja kartka, jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń